+38 098 743 57 88
Перетелефонуйте нам!

Оплата

Замовлення, сформоване для Вас, ставиться на резерв строком до 2-х днів з моменту виставлення рахунку. У ці ж терміни Вам необхідно оплатити товар.


При оформленні замовлення Ви можете вибрати зручний для Вас спосіб оплати:

 

Прапор україни Для України

Переказ грошей на карту Приват Банку: через онлайн систему Приват 24, готівкою через касу, банкомат або через термінали самообслуговування Приват банка. Комісія платіжної системи в цьому випадку становить 0,5-1% від суми платежу залежно від типу Вашої картки)

Прапор україни Росія, країни СНГ та ЄС

Оплата через систему грошових переказів Золота корона, PrivatMoney, Western Union, Contact, Anelik, Unistream.

Всі комісійні збори, пов’язані з внесенням коштів на карту оплачує покупець (0,5%-1% послуги банку).

При виникненні будь-яких питань, телефонуйте на номери вказані в контактах магазину, ми обов’язково допоможемо Вам.

Відвантаження

 

  • Зі складу фірми протягом 1-2-х днів.

  • Забезпечуємо повним пакетом супровідних документів за бажанням.

  • Дні відправки: Вт, Ср, Чт до 11:00 Пт до 18:00

Доставка:


При оформленні замовлення, Ви можете вибрати один з наведених нижче способів доставки. Товари відправляються після попередньої оплати, на наступний день вранці до 11:00.

Прапор україни

Для України

Нова пошта – термін доставки 1-2 дні.

Прапор україни

Росія, країни СНГ та ЄС

Товар в країни СНД відправляються Укрпоштою, РосУкрЕкспресс або будь-яким іншим способом доставки, зручним для Сторін.

  • Доставка відбувається в будь-яке поштове відділення тільки після 100% оплати, включаючи вартість відправки.

  • Ви можете прочитати більш детальну інформацію про доставку товару транспортними компаніями на офіційних сайтах

  • Вартість доставки оплачується покупцем за тарифами транспортних компаній безпосередньо при отриманні товару.

Всю відповідальність за доставку вантажу і його збереження несе кур’єрська служба. Всі посилки ми відправляємо опломбованими! При порушенні пломби або упаковки – прохання одразу ж звертатися до перевізника. Ми не несемо відповідальності за роботу кур’єрської служби. Якщо Ви побачили на пакетах надриви, порізи, бруд - відразу ж складайте акт – претензію на адресу поштової служби. Вчасно складений акт псування товару, може стати підставою для пред’явлення претензії і вимоги відшкодування збитків!

 

При отриманні посилки робіть звірку ваги і наявність пломби, перевіряйте кількість одиниць за накладною!